Widok zawartości stron
Na skróty
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Wzory podań IPS
- PODANIE O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW ZE STACJONARNYCH NA NIESTACJONARNE
- PODANIE O ZMIANĘ FORMY STUDIÓW Z NIESTACJONARNYCH NA STACJONARNE
- DEKLARACJA O ZAMIARZE WYKORZYSTANIA URLOPU STUDENCKIEGO
- OŚWIADCZENIE O ZAMIARZE PRZENIESIENIA NA INNĄ UCZELNIĘ
- REZYGNACJA Z ZADEKLAROWANEGO PRZEDMIOTU Z POWODU ZMIANY HARMONOGRAMU ZAJĘĆ
- PODANIE O AWANS (WPIS NA KOLEJNY ROK STUDIÓW W TYM SAMYM ROKU AKADEMICKIM)
- PODANIE O PRZEPROWADZENIE EGZAMINU KOMISYJNEGO
- PODANIE O UDZIELENIE URLOPU DZIEKAŃSKIEGO
- PODANIE O USPRAWIEDLIWIENIE NIEPRZYSTĄPIENIA DO EGZAMINU
- PODANIE O UZYSKANIE WPISU WARUNKOWEGO NA KOLEJNY ROK STUDIÓW
- PODANIE O WPIS PO URLOPIE DZIEKAŃSKIM/STUDENCKIM
- PODANIE O WYDANIE DUPLIKATU ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
- PODANIE O WYMIANĘ ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ODBYWANIE STUDIÓW WG INDYWIDUALNEGO PLANU STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PONOWNE POWTARZANIE ROKU
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA POWTARZANIE ROKU STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZENIESIENIE I UZNANIE PUNKTÓW ECTS
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA REALIZACJĘ ZAJĘĆ Z WYŻSZYCH LAT STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA WYZNACZENIE TRZECIEGO TERMINU EGZAMINU Z DANEGO PRZEDMIOTU W TRAKCIE TEGO SAMEGO ROKU AKADEMICKIEGO
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZALICZENIE PRZEDMIOTÓW NIEOBJĘTYCH PROGRAMEM STUDIÓW/ REALIZACJĘ CZĘŚCI PROGRAMU STUDIÓW NA INNYCH UCZELNIACH, W TYM TAKŻE ZAGRANICZNYCH
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA ZMIANĘ PROMOTORA PRACY DYPLOMOWEJ
- PODANIE O ZALICZENIE PRAKTYK STUDENTOM, KTÓRZY POSIADAJĄ UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE ODPOWIADAJĄCE CELOM I EFEKTOM PRAKTYKI
- PODANIE O INDYWIDULANY PLAN STUDIÓW
- PODANIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZYGOTOWANIE PRACY DYPLOMOWEJ W JĘZYKU OBCYM
- WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU DO DORĘCZEŃ
- WNIOSEK O ZMIANĘ NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO
- Rezygnacja ze studiów
- Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy
- Wniosek o udzielenie zwolnienia z opłat za świadczone usługi edukacyjne
- Wniosek o uznanie przedmiotu powyżej 5 lat
- Wniosek o wznowienie studiow
- Wniosek o zmianę warunków płatności za studia
- Zasady realizacji przedmiotu
Prace dyplomowe
Formularz dla studentów z innych kierunków
Uchwała nr 11/X/2019 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 25 września 2019 r.
w sprawie: warunków i zasad udzielania indywidualnego planu studiów.
Uchwała nr 13/III/2021 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 2 czerwca 2021 r.
w sprawie: zmiany uchwały nr 11/X/2019 Rady Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 25 września 2019 r.
Link do formularza (załącznik nr 3): https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/
Schemat działania
Student:
- Student inicjuje formularz https://formularz-ips.wzks.uj.edu.pl/
- Wpisuje swoje dane: imię, nazwisko, adres e-mail oraz powód, dla którego wnioskuje o IPS
- Z dostępnych list wybiera:
- kierunek studiów
- imię oraz nazwisko prowadzącego przedmiot
- nazwę przedmiotu
- Zaznacza rodzaj studiów i rok
- Zaznacza semestr i rok akademicki
- Wysyła formularz używając przycisku „Wyślij podanie”
Wykładowca:
Podanie zostaje dostarczone na adres wykładowcy z niezbędnymi informacjami a także odnośnikiem do wstępnie wypełnionego formularza.
Po wypełnieniu formularza należy użyć przycisku Generuj PDF. Plik pdf można zapisać na dysku w celu wydruku bądź wysłania.
Wszystkie wiadomości email generowane przez formularz wysyłane są z adresu pmik@uj.edu.pl w imieniu osoby wysyłającej, natomiast w polu Reply to znajduje się adres studenta wypełniającego formularz, dzięki czemu wszystkie odpowiedzi kierowane są właśnie na jego adres.
Link do filmu obrazującego proces generowania formularza:
https://web.microsoftstream.com/video/d9c99ae5-95c7-4ae8-b047-034f677b4dc4
Przeniesienie z innej uczelni do IPS
- określenia szczegółowych warunków i zasad ubiegania się o przeniesienie
z innej uczelni, zmiany kierunku lub specjalności studiów w ramach Uniwersytetu Jagiellońskiego bez postępowania rekrutacyjnego oraz zmiany formy studiów
z niestacjonarnych na stacjonarne w ramach danego kierunku studiów obowiązujących na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ od roku akademickiego 2019/2020. - Zmiana warunków przeniesienia z innej uczelni
- załącznik nr 1
- załącznik nr 2
Po zakończeniu okresów, o których mowa w Zarządzenie nr 72 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z 30 września 2019 roku i sprawdzeniu przez studenta poprawnego podpięcia wszystkich deklarowanych przedmiotów, możliwe będzie wydrukowanie z USOSweb deklaracji wyboru przedmiotów realizowanych w danym cyklu dydaktycznym. Studenci zobowiązani są dostarczyć do właściwego sekretariatu
prowadzącego tok studiów wydrukowaną i podpisaną przez siebie deklarację wyboru przedmiotów w terminie określonym przez radę podstawowej jednostki organizacyjnej, jednak nie później niż do 27 października na przedmioty w semestrze zimowym i całoroczne oraz do 12 marca na przedmioty w semestrze letnim